החלטתם לערוך אירוע ואינכם יודעים מאיפה להתחיל ? אל דאגה מיד הדברים
יתחילו להתבהר. הדבר הראשון שחייבים לעשות הוא שנתחיל לחשוב כמו מארחים ואם נדאג
לאורחים שלנו מהפרט וראשון ועד לפרטים הקטנים הרי שכל האורחים יצאו מרוצים .ומה
מביא סיפוק גדול מזה?
שכמות הטלפונים וההודעות ביום למחרת יהיו עצומים ומלאי שמחה..
שכמות הטלפונים וההודעות ביום למחרת יהיו עצומים ומלאי שמחה..
נתחיל בתהליך התכנון ומשם נעבור לשלבי הביצוע וההקמה. אנו מתחילים
בישיבה על מיקום האירוע כמות המוזמנים שלנו ובכלל מה אנו מצפים מאירוע ואיך אנו
רוצים להראות בסיומו. נשב בתחילה ונרשום סקיצות ראשונות והתאמת המיקום לצרכים
שלנו. מתחילים בבסיס אם נחליט על מיקום האירוע גם לפי סוג הקהל .לדוגמא אם נרצה
לערוך אירוע שיתקיים בחוף ים על החולות עצמם נביא בחשבון את האורחים המבוגרים ואת
הקושי שלהם בהגעה. כמו כן גם במציאת פתרונות של מתן פתרון לעניין היכן והאם אפשר
להקים שירותים ניידים לטובת האורחים שלנו.
לאחר שהתחלנו את התכנון ואת שלד האירוע נתקדם לציוד שבו יהיה לנו
צורך. על כך ניצור קשר עם חברת השכרת ציוד לאירועים ונתאם איתם יעוץ טלפוני או
יעוץ במקום בו יתקיים האירוע. נתחיל בבדיקת גדלים של השולחנות אותם נרצה נמשיך עם
צבעי המפות וכן נקבל פרוט על סוגי הכיסאות
שיש במלאי החברה ובאילו סוגי כלי אוכל ניתן ורצוי שנשתמש בהם? האם יש צורך בציוד
נלווה כמו מאווררים פטריות חימום או אפילו אוהל במקרה שנקיים אירוע בימות החורף
הסוערים והגשומים.
בכל מקרה השכרת ציוד לאירועים בשרון היא הדרך לתכנן אירוע מתחילתו ועד
סופו בצורה הכי ברורה נוחה ובטוחה. השלב הבא הוא הכנסת ציוד כמו כסאות בר ושולחנות
בר במידה ונרצה לחצור פינות ישיבה גבוהות.
ניתן גם לשלב פינות ישיבה נמוכה הנקראות פינות ישיבה אלטרנטיבית ציוד זה ניתן לספק כולל כריות מחצלות ואפילו פופים אוהלי לייקרה שרפרפים וכל מה שמתחשק לנו ליצירת פינות שאנטי לאורחים שלנו.
ניתן גם לשלב פינות ישיבה נמוכה הנקראות פינות ישיבה אלטרנטיבית ציוד זה ניתן לספק כולל כריות מחצלות ואפילו פופים אוהלי לייקרה שרפרפים וכל מה שמתחשק לנו ליצירת פינות שאנטי לאורחים שלנו.